⠀⠀DiscordDeviantArt
Welcome

"Nadat Avatar Roku overleed was de verbindende factor tussen de vier naties verdwenen. Al snel liepen de spanningen op. Vooral water en vuur, van oudsher elkaars tegenpolen, konden steeds minder van elkaar hebben. Het begon klein: Anti-water propaganda in de vuurnatie, een ban op bezoeken van vuurmeesters op de noordpool..."

Welkom op Untold Tales, een Nederlandstalige open-world RPG gebaseerd op de bekende Avatar: The Last Airbender serie. Dit forum speelt zich af in de tijd vlak voor de honderd jarige oorlog, en opent zo een mogelijkheid voor een geheel eigen plot en ontwikkeling van de wereld en diens karakters. Creëer je eigen karakter, sluit je aan bij een van de naties en ontdek deze net iets andere versie van de welbekende, nostalgische wereld van Avatar.

quick links

switch

spotlight

Character of the month
Ylva Nephelae

Je eerste onderwerp

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

Je eerste onderwerp

Bericht van Victoria Qingzhao op di mei 29, 2018 11:31 am

Lees voordat je begint met het beheren van je forum deze informatie goed door:

Hoe kom ik in het beheerderspaneel?
Klik in het menu bovenaan de pagina op "inloggen". Een nieuwe pagina verschijnt. Typ je gebruikersnaam (Admin) en het door jou bij de registratie gekozen wachtwoord in de daarvoor bestemde velden. Klik hier als je je wachtwoord bent vergeten.
Klik, wanneer je bent ingelogd, op de link "Beheerderspaneel" onderaan de pagina.

Hoe verander ik het uiterlijk van mijn forum?
Klik in het beheerderspaneel op het tabblad "stijlen" en kies één van de thema's.

Hoe stel ik categorieën en forums in?
Je kunt op ieder moment categorieën en forums toevoegen, wijzigen en verwijderen. Ga daarvoor naar het beheerderspaneel, klik op het tabblad "Forum" en ga naar het onderdeel "Categorieën en Forums" (onder het kopje "Beheer").
Aantal berichten :
3

Registratiedatum :
29-05-18

Profiel bekijken http://untold-tests.actieforum.com

Admin

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: Je eerste onderwerp

Bericht van Victoria Qingzhao op ma jul 09, 2018 7:01 pm

Aantal berichten :
3

Registratiedatum :